• Redactie

Brievenbus nieuws: schaatsdiploma's op de mat!

Bijgewerkt op: 23 mei 2020

Lieve jeugdleden,

Het schaatsseizoen is abrupt afgebroken door het Corona virus en al bijna weer naar de achtergrond verdrongen. Helaas konden we geen feestelijke diploma-uitreiking doen. Toch willen we het seizoen zo goed mogelijk afsluiten. Jullie mooi behaalde diploma’s zullen jullie daarom binnenkort op de mat vinden. Voor de kledinginname zullen we te zijner tijd een datum plannen.

Bedankt voor jullie enthousiasme en sportieve inzet. Wij kijken terug op een geslaagd schaatsseizoen en hopen je volgend seizoen natuurlijk weer op het ijs te zien!

Er kan altijd een reden zijn waarom je je lidmaatschap op wilt zeggen. Opzeggen van het lidmaatschap kan en moet per mail gebeuren vóór 30 juni 2020 (info@ijsclubbreukelen.nl).

Met vriendelijke groet,

Arine, Annelies, Miranda, Mareike en Sharon