• Redactie

IJSclub Breukelen aanwezig bij Beursvloer Stichtse Vecht juni 2019

Op 20 juni 2019 was de maatschappelijke Beursvloer Stichtse Vecht. Dit is hét evenement waar bedrijven, lokale politieke en maatschappelijke organisaties elkaar ontmoeten, netwerken en handelen in betrokkenheid.

IJsclub Breukelen heeft daar 5 matches mogelijk gemaakt;

Bouwbedrijf van der Heijden heeft €5.000,- gesponserd. Dit bedrag verdeelt hij over drie projecten: IJsclub Breukelen, basisschool de Schepershoek en basisschool de Bijenschans.

IJsclub Breukelen heeft €1.666,- euro gekregen t.b.v het opknappen van het clubgebouw. Hier zijn we erg blij mee. Als tegenprestatie organiseren basisschool de Schepershoekschool, basisschool de Bijenschans en IJsclub Breukelen samen een diner voor de heer van der Heijden en zijn vrouw.

De tweede match is met de Foto- en filmclub uit Loenen gemaakt. Zij gaan op een zaterdagavond op de ijsbaan mooie foto’s maken voor onze nieuwe website en als tegenprestatie verzorgt de ijsclub een schaats les op de Vechtse banen in Utrecht voor hun club leden.

Met tekstschrijver Kees Swierts van ZZP platform uit Maarssen is een derde match gemaakt. Hij gaat teksten schrijven voor onze website in ruil voor naamsbekendheid.

De vierde match is met het Regionaal Historisch Archief. Hier mogen we oude foto’s gaan opzoeken. Zij willen ook graag naamsbekendheid als tegenprestatie.

Als laatst zijn wij door Scouting Niftarlake uit Breukelen gevraagd om voor hun een schaatsclinic te verzorgen op 31 augustus tijdens hun spel3daagse. Als tegenprestatie mogen wij onze mooie flyers daar uitdelen. Op deze manier hopen wij nieuwe kinderen voor de club te kunnen werven.

Voorzitter Mareike Meijerhof (l) en Miranda Rozeboom op de Beursvloer Stichtse Vecht 2019

IJsclub Breukelen bedankt de volgende organisaties/verenigingen voor hun match;

13 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts