• Redactie

IJscup 3 was weer een succes!

Op zondagochtend 23 februari vroeg in de ochtend hebben 7 kinderen van IJsclub Breukelen voor de derde keer meegedaan aan de Jumbo IJscup op de Vechtse Banen in Utrecht.

Dit is een groot spektakel waar 150 kinderen van verschillende ijsverenigingen uit de regio aan meedoen. Ze schaatsten 3 keer 100 meter op tijd en daarna hebben ze meegedaan aan een massastart. De jongens schaatsten 5 ronden en de meisje 4 ronden.

Ze hebben het allemaal supergoed gedaan en weer een nieuwe schaats ervaring opgedaan.

We zijn supertrots op Max, Mirthe, Esmee, Timon, Myrthe, Coen en Jurre, ze hebben allemaal hele snelle tijden gereden! Het is mooi om te zien hoe kinderen zich ontwikkelen en dat onze club talenten heeft voor de toekomst!

De finale IJscup is zondagmiddag 15 maart, zien we jullie dan?

Wil jij ook leren schaatsen, geef je dan op bij IJsclub Breukelen en schaats eerst 2 proeflessen mee. Wij zorgen dan voor een helm en easy glijders schaatsen en jij voor handschoenen en een berg enthousiasme. Het nieuwe ijsseizoen start eind september 2020.

Misschien word jij dan ook net zo goed als Sven Kramer of Irene Wust!

Meer info op ons vernieuwde website www.ijsclubbreukelen.nl

Proficiat! Max, Mirthe, Esmee, Timon, Myrthe, Coen en Jurre

65 weergaven0 opmerkingen