Spectaculair openingsweekend Vechtsebanen, kom 28&29 september naar Utrecht!

Aanstaande zaterdag 28 september gaan we weer van start met de schaatslessen. Mochten jullie nou niet kunnen wachten tot de les, er zijn het hele weekend leuke activiteiten op de Vechtsebanen, waaronder een record-poging "hoofd-schouders-knie en teen"

Wil je ervaren wat langebaanschaatsen, shorttrack,ijshockey of kunstrijden is, dan is dit event wat voor jou! Een hele dag schaatsen voor 1 euro!

En je kunt je natuurlijk ook bij ons opgeven voor een GRATIS proefles schaatsles bij IJsclub Breukelen. We trainen elke zaterdagmiddag van 17.30-18.30u op de Vechtsebanen in Utrecht en bij natuurijs natuurlijk op onze eigen natuur ijsbaan in Breukelen.

Op zaterdag 28 en zondag 29 september gaan De Vechtsebanen weer open en organiseren de diverse schaatsverenigingen uit regio Utrecht, De Vechtsebanen en Duosport voor de vierde keer de ijs-proefmiddag Schaatsen is cool! voor kinderen van 5 tot en met 12 jaar!

Twee dagen lang vieren wij de feestelijke opening van De Vechtsebanen met veel clinics en een echte ICE-BATTLE!

Klik hier voor meer informatie