Bedankt sponsor De Lange Doe Het Zelf Zaak Breukelen!

Wat is het fijn om zulke goede sponsoren te hebben die IJsclub Breukelen een warm hart toedragen.

Cor de Lange van Doe het zelf zaak De Lange uit Breukelen heeft de ijsclub maar liefst 12 paar Zandstra Easy Gliders en 5 stuks Assist gesponsord zodat alle nieuwe proefrijdertjes meteen het ijs op kunnen.

Zandstra Easy Gliders

Alle kinderen starten bij ons eerst op speciale jeugdschaatsen: de Zandstra Easy Gliders.  Wij adviseren je stevige hoge schoenen met een platte zool te dragen, bijvoorbeeld wandelschoenen. Liever geen lage schoenen of laarzen! Ook raden wij aan om in het begin gebruik te maken van de Easy Glider Assist. Dit geeft extra steun. Vooral als je enkels nog niet sterk genoeg zijn. Dan houd je het ook beter een hele les vol.

Scherpe schaatsen

Het is belangrijk dat je schaatsen goed scherp zijn, want dan heb je meer grip op het ijs. Gedurende het schaatsseizoen kun je het beste je schaatsen 1 of 2 keer laten slijpen . Dit kun je laten doen in Breukelen of Kockengen bij De Lange IJzerwaren- Gereedschappen

Heb je zin om te gaan schaatsen dit seizoen, maar twijfel je nog een beetje? Geef je dan eerst op voor een proefles . Wij zorgen voor de schaatsen+een helm, jij voor handschoenen en warme kleding. Stuur een email naar info@ijsclubbreukelen.nl