Coronavirus en IJsclub Breukelen

Door middel van dit bericht willen wij als club aangeven dat we voorlopig het beleid van de gemeente Stichtse Vecht volgen als het gaat om het Coronavirus en laten het diplomaschaatsen van zaterdag door gaan.

Wij ontvingen vandaag, 6 maart 2020, een bericht van de Beleidsadviseur Sport Stichtse Vecht;

" De gemeente, RIVM, de Veiligheidsregio Utrecht en GGDrU werken nauw samen om de besmettingen te voorkomen en de gevolgen van het nieuwe virus te beperken. Wij houden vinger aan de pols en bekijken van moment tot moment wat nodig is. Er zijn nu volgens advies van de GGDrU geen extra maatregelen nodig."

Volgens het RIVM is er op dit moment geen reden om evenementen af te gelasten. Dit geldt eveneens voor sportwedstrijden.

Op de website van Stichte Vecht kun je meer informatie vinden.