• Redactie

Schaatsfanaten gezocht voor seizoen 2020-2021

We beginnen zo langzamerhand aan de voorbereidingen van het nieuwe schaats seizoen 2020-2021. En wat hebben we er weer zin in!

Een aantal van onze 12-plussers hebben de club verlaten en zetten hun schaats carrière voort. Heel veel succes en schaatsplezier gewenst!

Doordat ook een aantal ouders/verzorgers hierdoor onze schaatsclub gaan verlaten zijn we op zoek naar schaatsfanaten.

We hebben de volgende mensen nodig;

2 bestuursleden:

• je vergadert ca. 8-10 x per jaar in de avonduren met het jeugdbestuur. ( meeste tijd is tijdens het schaatsseizoen van begin oktober t/m medio maart)

• het jeugdbestuur bestaat momenteel uit 6 personen, waarvan er 2 ons gaan verlaten. Klik hier voor het huidige team

• in overleg zijn er verschillende taken om opgepakt te worden, zoals ledenadministratie / emailverkeer bijhouden / administratie onderhouden van All United / uitjes organiseren / notulen uitwerken / contacten onderhouden met KNSB-Baan Vereniging Utrecht.

Waar ligt jouw talent?

schaats trainers:

• heb je schaats ervaring en vind je het leuk om 1x per week op zaterdagvond ( 17.30-18.30) een groepje kinderen (6-12jr) schaatsles te geven?

• leservaring is geen pre, je wordt hierin begeleid en ondersteunt met tips en tricks

• de lessen zijn opgebouwd volgens vaste les-thema's zoals remmen/bochten rijden/balans houden/schaatshouding/armen zwieren&zwaaien/starten/benen sluiten/afzetten etc.

• we zijn momenteel met een team van team van ca. 9 trainers

Heb jij zin om de club te helpen, of ken jij een buurman/oom/nicht/buurvrouw/vader/moeder/meester/juf/oma/opa/grotezus/grotebroer/overbuurman stuur dan een mailtje naar info@ijsclubbreukelen.nl t.a.v. Mareike Meijerhof.

Alle hulp is welkom, we gaan er weer een mooi seizoen van maken!

PS: heb je al je kleding+helm al ingeleverd bij Sharon/Clarenburg 8  of Annelies/ Eendrachtlaan 43. Als we alles compleet hebben gaat sponsor Wasserij 't Heycop onze wasjes draaien :) Graag voor 1 juni.

Recente blogposts

Alles weergeven