VAR-NIEUWS: Startdag schaatsseizoen 2019-2020 IJsclub Breukelen

21 september 2019 BREUKELEN > Afgelopen weekend heeft IJsclub Breukelen met een land- en skeelertraining een mooie start gemaakt met het schaatsseizoen 2019-2020.

Bij het Jeugdschaatsen laten wij kinderen kennismaken met het schaatsen en leren hen de juiste techniek aan. Wij willen de jeugd enthousiast maken voor deze sport.

Kinderen tussen de 6 en 12 jaar kunnen bij IJsclub Breukelen leren schaatsen onder leiding van enthousiaste jeugdschaatsbegeleiders.

Iedere zaterdagmiddag, van begin oktober tot half maart, gaan ongeveer 50 kinderen uit Breukelen en omstreken naar de kunstijsbaan ‘Vechtsebanen’ in Utrecht, om daar schaatsles te krijgen. De kinderen worden ingedeeld in groepen aan de hand van hun niveau.

Ben je tussen de 6 en 12 jaar en wil je graag leren schaatsen? Geef je dan nu op via onze vernieuwde website of stuur een email naar info@ijsclubbreukelen.nl voor het aanvragen van een gratis proefles.

BRON: VAR nieuwsblad