Zaterdag 15 februari uitje Flevonice. Ga je mee?

Dankzij een donatie van de Rabobank Clubkas gaat IJsclub Breukelen 15 februari 2020 schaatsen bij Flevonice. Hier kun je op een lange ijsbaan een tocht rijden van 3 km. Durf jij deze uitdaging aan, geef je dan op. Iedereen mag mee.

TIJD

We vertrekken om 14:00 uur op de parkeerplaats bij de Albert Heijn in Breukelen en zullen daar rond 18:00 terug zijn. Meerkerk rijdt met een grote bus naar Biddinghuizen, daarin is plek voor 41 Personen. Wie zich als eerste aanmeldt heeft een plekje in de bus. Elk jeugdlid mag samen met zijn vader/moeder/begeleider in de bus.

KOSTEN

IJsclub Breukelen betaalt de bus, de entree en een consumptie bij Flevonice voor de jeugdleden en de trainers. Alle anderen betalen zelf hun entreekaartje. Voor volwassenen is dat 15,00 en voor kinderen 8,00, inclusief een consumptie. Neem dit bedrag gepast mee, zodat we de toegang in één keer afrekenen aan de kassa en zoveel mogelijk ijstijd over houden.

EIGEN RISICO

Elke jeugdlid is op eigen risico bij Flevonice. Begeleiding is in ieder geval nodig voor de groepen blauw, oranje, geel en rood. Dus, neem je vader of moeder mee, trek je opa of oma van de bank of neem iemand anders mee om te laten zien hoe fijn het is om te schaatsen. De trainers geven hier geen training.

AANMELDEN voor 1 februari

Aanmelden kan via een mailtje aan info@ijsclubbreukelen.nl . Geef daarbij door:

naam jeugdlid,

naam begeleider,

naam eventuele andere deelnemers,

mee met de bus ja/nee

Wij hebben er enorm veel zin in!

( de bus zit inmiddels vol, meegaan kan altijd maar dan op eigen gelegenheid)

Groet het Jeugdbestuur,

Miranda, Mareike, Sharon, Annelies en Arine